JuntsXCat denuncia que l’Ajuntament de Torroella no fa complir el contracte de la zona blava
JuntsXCat denuncia que l’Ajuntament de Torroella no fa complir el contracte de la zona blava i el Govern diu que té molts usuaris
El grup municipal de JuntsxCat ha detectat que no es compleixen les
clone tag: -3798642407430865289
condicions que estipula la plica d’adjudicació del servei de la zona blava de Torroella de Montgrí. Per això, ha entrat aquest divendres una instància demanant al Govern un informe tècnic detallat del seguiment de la plica. En la mateixa instància demana que es garanteixi que es compleixen les condicions establertes. Continua llegint
El grup municipal de JuntsxCat va demanar en el transcurs del ple d’ahir a l’equip de govern si l’empresa que gestiona el servei de la zona blava compleix les condicions establertes a la plica del concurs. La resposta del Govern va ser dir que “el servei funcionava molt bé amb 6 mil i pico usuaris a l’estiu i també va dir els ingressos”, segons el regidor de Seguretat Ciutadana Josep Martinoy (UPM).
Arran d’aquesta resposta aquest divendres s’ha entrat una instància amb diferents peticions i on es denuncien alguns incompliments. Entre els incompliments que s’han detectat hi ha, per exemple, que els beneficiaris de les dues hores gratuïtes diàries de la zona blava no les poden gaudir de forma fraccionada tal com si s’exigeix a la plica.
Un altre punt que es denuncia és que mentre el pagament es pot fer fraccionat amb la app, els temps gratuïts no es permet que es gestionin amb la app i s’obliga els usuaris a posar un tiquet físic únic i no fraccionable. Això, segons JuntsxCat, suposa ‘una clara discriminació cap als usuaris del municipi’. Igualment, des de la posada en servei del nou sistema, l’agost de 2017, hi ha una màquina situada al carrer Pi i Margall que no ha funcionat mai correctament i que obliga els usuaris a anar a altres màquines expenedores perquè no es poden fer totes les funcions via app mòbil.
JuntsxCat també denuncia que no s’ha fet l’actualització tecnològica prevista i demana que es faci tal com preveuen les condicions per permetre l’ús de les dues hores gratuïtes de forma fraccionada. I que això també es pugui fer amb l’aplicació mòbil.